Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto broje – ako se ne boje

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 28 decembar 2018 10:09
Zec u tigrovom odelu
Kao prvo,radi se o coveku sa ociglednim mentalnim problemima.U to sumnje nema.
Normalan covek se tako ne ponasa.On neprekidno vrsi nesnosnu verbalnu agresiju i maltretiranje gradjana zasnovanu na lazima, na sve koji citaju i gledaju najvece medije.
Kao drugo ,radi se o losem coveku koji nije dobronameran .Da je dobronameran nikada ne bi postavio na kljucne drzavne funkcije 99% nekvalifikovane,nestrucne i nepostene ljude.
Nikada ne bi potpisivao ocigledno stetne ugovore,nikada ne bi koristio batinase,kriminalce,sirio paniku laznim atentatima i ratnim pretnjama,ucenjivao i potkupljivao glasace....
Preporuke:
214
8
2 petak, 28 decembar 2018 10:21
Nista ne razumem
Tako je. Zasto broje demonstrante? Kada je to hrabra i ponosna sekta sa velikim vodjom i magom laganja? Bolje neka broje pare od nezakonitih provizija? Pare koje su opljackali od poreza i preusmerili na njihove privatne firme i drugare? Zasto odjednom broje nezadovoljne ljude? Umesto opljackane evre kao do sada?
Preporuke:
136
6
3 petak, 28 decembar 2018 10:48
//////
Najvaznije........

Ne mozemo mi/vi reci da je bilo desetine hiljada na protestu.Jovanov dodje da se bije u emisiju,a Lutovac pokusava fino,gospodski.....

Prosla su ta vremena-znaci,ako je bilo 30 000 moramo reci da je bar 100 000-da bi narod poverovao u onih 30 000 stvarnih....

Propaganda je ozbiljan posao i nije za ismevanje-eno Krunoslava Kice Krstica sto danonocno sipa otrov u sve vas lidere-vi bi da masete balonima ili duginim bojama....

Kada Kazu Kulovi da je bilo 5 000,moras smesta po 1000 puta na dan objavljivati demanti,bez nervoze,spreman na sve sa njima....
Preporuke:
90
6
4 petak, 28 decembar 2018 11:01
bravo
Odličan tekst. Po običaju, Đorđe stavio sve na svoje mesto.
Preporuke:
120
11
5 petak, 28 decembar 2018 11:35
Amandman
Uzdanje u demokratiju i dijalog osim kao lepa retoricka oblanda, ovde je van svakog rezona. Radi se ipak o coveku koga je politicki zaceo i vaspitao arhi-nasilnik, koji je celo svoje politicko iskustvo gradio na nasilju, verbalnom, psiholoskom ili fizickom, da bi ga na kraju ispunjenjem sna i dolaskom na vlast i "potvrdio" kao "jedino ispravan" metod. Sve je aspekte pokrio i usavrsio. Samo je propustio one vezane za elementarnu ljudsku normalnost. Mislim da bi strategija opozicije, ako se neko uopste time bavi trebalo da se u tom smislu oslobodi svake iluzije, i da fokusira scenarije u kojima je pariranje nasilju jednostavno neizbezan faktor. O kakvoj vrsti nasilja se ovde radi? Slucaj. N. Stefanovica, paradigmatican je. Ono nasilje usmereno na istaknute pojedince u cilju zastrasivanja cele grupe. Zahtev elementarne pravne sigurnosti, uslov je svih uslova a zgodan je i kao najsira moguca platforma za zajednicki nastup opozicionog basibozuka.
Preporuke:
63
7
6 petak, 28 decembar 2018 12:12
dr
DŽabe smo krečili 1995, 1996, 1997, a i 2000. godine. Sada moramo iznova da (o)krečimo Beograd.
Preporuke:
101
20
7 petak, 28 decembar 2018 12:21
penzioner Cviko
Ne boje se, samo brojanjem mere svoj strah. Zato Beograđani, izađite u subotu na protest, pa neka broje ...
Preporuke:
104
7
8 petak, 28 decembar 2018 12:35
možda nije vreme, ali...
Svako neka kreči ispred svoje kuće. Beograđani ispred svoje, Banjalučani ispred svoje, a bogami imali bi i Zagrepćani i Sarajlije šta da okreče.

Bilo bi zanimljivo čuti šta povodom toga misli gospodin Đorđe.
Preporuke:
37
10
9 petak, 28 decembar 2018 12:36
Dragan
“Boljeg nemamo, goreg nećemo naći.”

Lepo čovek opisao i poziciju i opoziciju!
Preporuke:
69
9
10 petak, 28 decembar 2018 12:38
Pera Ždera
"Zato su demokratija i društveni dijalog ipak bolji. Samo je pitanje da li se to shvati pre ili tek posle nekog velikog belaja."

Ovde narod ne shvata ni šta je demokratija i društveni dijalog. Jednostavno oduvek živi samo u nekoj vrsti diktature/tiranije/samovolje.
Ko god bio na vlasti radi šta hoće, dok može a narod ćuti i trpi dok "ne prekipi". Pa onda sve iz početka.
Preporuke:
64
2
11 petak, 28 decembar 2018 13:00
Rex
Zasto da izadjem?
Da jedni lopovi zamene druge a da se sitem ne promeni.

Ili da i ne zamene.
Verujem da bi Vesic ponovo bio gradonaclenik u vladi Djialsa i Jeremica.

Sem toga, Zapad voli Vucica, a koga zapad voli taj vlada u Srbiji. D anece Djials i Jeremic da se okrenu Rusiji i Kini?

Podjite pa protestujte ispred americke ambasade!
Preporuke:
75
77
12 petak, 28 decembar 2018 13:02
Jevka
Niste spomenuli protest koji su zajednički organizovali roditelji zabrinuti zbog obavezne vakcinacije dece vakcinama nepoznatog sadržaja, roditelji ukradenih beba i roditelji-hranitelji kojima su centri za socijalni rad oteli decu. Ovaj protest je takođe bio masovan - bilo je dovoljno ljudi da zaustave saobraćaj u centru Bgd - a vlast je čak pokušala da ga zabrani pod nekim glupim izgovorom.
Preporuke:
72
6
13 petak, 28 decembar 2018 13:06
Sava Stariji
Da bi se izdajnik Vučić lepo shvatio (a to je potrebno da bi se na ispravan način organizovala borba protiv ove kolonijalne pošasti oličene u njemu), uz sve druge stavke (psihička labilnost,pritisnutost spoljnim neprijateljima, itd.), mora se krenuti od ovoga: izdajnik Vučić je jedna nemoralna, do srži pokvarena osoba.
Prođite malo Srbijom pa se raspitajte i vidite šta su sve nagrabili: Beograd na vodi, PKB, zemlja u Vojvodini, Vrnjačka Banja, Kopaonik,...
To je ono što će on svim silama i svim metodama braniti, te je zato i ovo ratno stanje kod svakih lokalnih izbora.

U njemu nema nikakvog elementarnog osećaja za bližnjeg, nevoljnog, narod i državu.
Preporuke:
105
2
14 petak, 28 decembar 2018 13:14
gandra
mnogo toga u vezi sa ovim protestom nije jasno – počev od ciljeva, pa do organizacije, odnosa „građanskog“ i „nacionalnog“ elementa, ---- pa u tome i jeste snaga ovog protesta, baš kao i u slučaju žutih prsluka u francuskoj - makron se ubi od muke što nad tim protestima nema niko kontrolu, čak ni sindikati, pa nema sa kim da pregovara i na taj način da kontroliše proteste - dok vučić radi upravo suprotno, što je znak da ne shvata suštinu ovih protesta, on tera od sebe (na svu sreću!) upravo one koji bi mu omogućili da ima bilo kakvu eventualnu kontrolu nad protestima- vučićevu sudbinu će odrediti energija ovih protesta - i to enegrija u fizičkom (fizikalnom) smislu, a ne političkom....može lako da se desi da sutrašnji dan bude ključan...


p.s. inače, žuta patka protesti jesu sorošev projekart
Preporuke:
65
5
15 petak, 28 decembar 2018 13:18
teletabis
Mislim da ste svi malo skrenuli sa puta, to je zapravo ono što aktuelna vlast želi.

Mene baš briga ko je na vlasti ako ta vlast razvije nezavisne institucije koje pošteno rade svoj posao. Ako vlast obezbedi ulice da se ne osećam kao na Divljem zapadu. Ako svako na vlasti poštuje Zakone i Ustav. Ako se u Skupštini vodi stvarno rasprava i donose zakoni u interesu ovog jadnog naroda. Ako u svojoj zemlji mogu da se zaposlim i živim od svog rada pristojno. Dotle me baš briga ko je na vlasti.

Ovi protesti ne smeju da budu protiv jednog, ovi protesti moraju da budu za slobodu govora i mišljenja, za stvaranje slobodnih institucija, za društvo bez korupcije, za stvaranje "normalne države". Ništa nam ne znači ako sjaši Murta a uzjaši Kurta.
Preporuke:
82
2
16 petak, 28 decembar 2018 13:27
nada umire poslednja
Nadam se samo da političari neće preuzeti ove proteste.
Preporuke:
31
4
17 petak, 28 decembar 2018 13:31
život je lep, živeo život!
Dosta nam je Vučića, Dodika, Đilasa, Đukanovića i ostalih loših glumaca. Mi hoćemo prave umetnike na našoj političkoj sceni!!! Jer politika je umetnost mogućeg.
Preporuke:
65
10
18 petak, 28 decembar 2018 13:40
1 od 5 miliona
Ajmo, ajde svi na proteste !
………Ajmo, ajde svi na proteste !
……………Ajmo, ajde svi na proteste !
Preporuke:
46
12
19 petak, 28 decembar 2018 13:57
Baraba sve nas postepeno...
... pretvara u - barabe.

Celokupnu srpsku populaciju!

Ovo istorija nije zabeležila do sada.
Preporuke:
73
3
20 petak, 28 decembar 2018 14:15
Biće nam i gore
I Broz i Milošević imali su svoje političke protivnike u narodu, ali Vučića mnogi ljudi mrze. Bukvalno, to je najodvratnija i najmorbidnija pojava u Srbiji za poslednjih hiljadu godina. U biti, on je jedan nesrećni proizvod ovog društva, koje očekuje od lažova i lažnog čudodviorca da mu obezbedi "bolji život". Od radikalnog radikala, koji očigledno ima i mentalne "tegobe" (granični poremećaj ličnosti), tek će stići novi užasi. I da vam iskreno kažem, ne bi se on tako ponašao da mu Putin ne daje vetar u jedra. Putinu je potreban Balkan na ivici rata, a "vojskovođu" je našao u ovom psihički neuravnoteženom izraštaju.
Preporuke:
58
47
21 petak, 28 decembar 2018 14:33
@ Dragan
Ljudi iz tog kraja su prepametni.
Čist vazduh, zdrava hrana...
Preporuke:
9
1
22 petak, 28 decembar 2018 14:35
nebitan
činjenica je da on i dalje uživa najveću podršku u srpskom biračkom telu


Zapravo, najveću podršku u srpskom biračkom telu uživa apstinencija, s obzirom da samo 20-25% glasača glasa za SNS a skoro 50% ljudi ne glasa ni za koga (da sad ne pominjem i mišljenja da je spisak glasača prenaduvan, da ne rasplinjujem poentu komentara). A to što je apstinencija najmasovniji izbor srpskih glasača trebalo bi (i trebalo je u prethodnih 6 godina) da osvesti sve koji vole da se nazivaju opozicionarima. Zaista, u zemlji sa ovako lošom vlasti jedini razlog što ta vlast već odavno ne sedi u zatvoru je to što opozicija nije sposobna da naće način da motiviše i pokrene glasače. SZS je, na primer, pre svega trebalo da isturi u prvi red nova lica koja ne nose nikakvu hipoteku iz vremena DOSa, to bi sigurno pokrenulo mnoge koji danas rezonuju po sistemu "svi su oni isti". A onda slina ne bi ni imao vremena da prebrojava protestante nego bi već sedeo u avionu za ameriku sa kartom u jednom pravcu.
Preporuke:
68
2
23 petak, 28 decembar 2018 14:40
bog dano vic
Ambrozija SSeSSelj POSEJALA JE SEME U SVE PORE DRUŠTVA. NEKOMPETENTNE, NEVASPITANE, GRLATE PROTUVE kidišu na sve pristojno, kulturno i uljudno što se čudom zadržalo u Srbiji...
Preporuke:
51
7
24 petak, 28 decembar 2018 15:28
Vučić
U inat svima vama, veća sam izdajnička bitanga od njih i veći MMF od MMF-a. Imam obezbedjenu veliku penziju, a šta vi imate, sirotinjo?
Mediji su u rukama mojih zapadnih hijena. Ucenili su me, a vlast mi je sve u životu. Sad sam pravi skot. Postao sam kapo i tiranin, a da zauzvrat evrofašiste proglasim za prijatelje i krvoloke za saradnike srpske liste.
Identifikovan sam sa agresorom. Taman da vas je 10 miliona, mrzim Srbiju sa Kosmetom, jer vas moj prijateljski i milosrdni Zapad mrzi! Preostaje vam da me se plašite, da izumirete i bežite, ne da budete hrabri i svoji, ne da se oslobodite okupatorskih eksploatatora, separatista, kapitalista i mene. Oni koji puze kao ja, kliču mi: ''Budi kvisling! Izdaj! Rasprodaj! Daj strancima i teroristima! Hoćemo robovanje, rijaliti i pelene!''.
Ja sam kukavica. Srbiju ponižavam dok me trpi. Biće sve manja i bednija, dok vas brže, jače i bolje od njih vodimo u nestajanje kroz razaranje države, privatizacije, pljačku naroda i narodnih resursa.
Preporuke:
73
5
25 petak, 28 decembar 2018 16:23
Slavomir Srpski, Sta je prioritet?
Ipak mislim da ova analiza ne uzima u obzir najkriticnije elemente za Srbiju.

A to je da u sledecim mesecima (ili najvise godinu dana), na nama je usredsredjen najveci pritisak po pitanju otimacine KIM, kao i naoruzavanje vec proglasene vojske sipetara da porobe i sever KIM.

Dakle kao drzava, nama nad glavom preti taj mac, i to je svakako prioritet br.1.

Ne vidim da je predmet protesta ocuvavanje KIM svim (pa i vojnim sredstvima) odbrane!

A sada, ako bi doslo do nasilnog rusenja vlasti, Srbija bi najmanje godinu dana bila blokirana. Ne znamo ko bi vrsio ulogu "tehnicke vlasti" da spreme nove izbore, ni da li bi ona bila u stanju (i htela) da KIM brani oruzjem. Takvu slabost Srbije bi najbolje zloupotrebile zapadne sile koje zele otimacinu KIM. Moramo sacekati da ovaj zapadni talas prodje i opadne (za godinu dana).

Stoga, protest da se rusi na ulicama vlast DANAS zbog nedostatka pravne drzave, je od sekumndarne vaznosti od teritorijalne i vojne odbrane KIM.
Preporuke:
20
39
26 petak, 28 decembar 2018 16:24
Uđimo na naš Kosmet
Prva Putinova reakcija na ulazak sirijske vojske u Manbidž
https://rs.sputniknews.com/rusija/201812281118319424-putin-o-ulasku-sirijske-vojske-u-manbidz/
Preporuke:
33
0
27 petak, 28 decembar 2018 16:25
S'jedne strane
Kao prvo,radi se o coveku sa ociglednim mentalnim problemima

postavlja se pitanjce da li bi ga vjekoslav ulebio da donosi pivo pre promocije od strane okupatora na "preshJednika" koji direktno reportira aci soroshevom.
S'druge strane mozhda ih mentalitetne sposobnosti ili nesposobnosti spajajU.
Preporuke:
9
2
28 petak, 28 decembar 2018 16:28
Predsedniče Asade i vrhovni komandante Sirije, ti nisi Vučić, ti nisi izdajničko fašisoidno đubre niti marioneta ''milosrdnog'' zapada. Ti si državnik hrabrog sirijskog naroda i odlučne sirijske vojske!
Hrabri sirijski narod i ti, predsedniče Asade, ne dozvoljavate nikakvu pasivnost, malodušnost i kukanje, a kamoli saradnju sa okupatorom. Ne dozvoljavate nikakvu ''kompromisnu'' izdaju niti kapitulaciju, ne dozvoljavate nikakvu banditsku i terorističku vojsku. Odlučni sirijski narod i ti ponosno gazite tu terorističko-antikomunističku djubrad podupiranu američkim i evropskim zlikovcima.
Uz angažovani poziv i pozitivan odgovor solidarnosti i podrške Rusije i Irana do konačne pobede!
ŽIVELA SLOBODA! ŽIVEO MIR!

Armiя moя! My Army!
https://www.youtube.com/watch?v=5yYQIa-4rLE
Preporuke:
59
2
29 petak, 28 decembar 2018 16:52
30 ništa
Napadaj Vučića ali mi ne diraj Putina. Ala vam je logika, kako vam je Putin "simpa" kad je to Vučićev najveći zaštitnik? Ne ide vam pamet za logikom.
Preporuke:
14
44
30 petak, 28 decembar 2018 17:17
@ 30 ništa
Putin, pre svega, brine o Rusiji, a daleko manje o Srbiji. Kada bi na čelu Srbije bili rodoljubi, a ne ološ, Putin bi pružio daleko značajniju podršku Srbiji nego što je to danas. Šta misliš, da li bi Putin pružio podršku Siriji da se lavovski ne bori za svoju slobodu i svoj suverenitet protiv zapadnih hijena i terorista? Ne bi.
Preporuke:
62
8
31 petak, 28 decembar 2018 17:42
Kontinuitet izdaje u Srbiji Vucic NIJE skrivao, jos od 2012, dosledno je nastavio ono sto je zapoceo Tadic - ali opozicija je o tome malo govorila, najveci njen deo je to podrzavao, i podrzava i danas! Mrka kapa za Srbiju!
Mi smo Kosovo i Metohiju izgubili 2008. jer smo imali dvojicu na vlasti koji su se tukli u Beogradu ko će više da se dopadne strancima. Imali smo nesposobnu vlast 2006. kada smo izgubili Crnu Goru.

Ovako Vucic govori o tome ko je izgubio Kosovo i kad je izgubljeno! Pitanje Vukadinovicu: da li vi u opoziciji raskrinkavate te necuvene lazi? O Kostunici moze svako da misli sta hoce, ali je u njegovo vreme Srbija izgradila cvrstu poziciju u pogledu Kosova, zato je i smetao Tadicevim mentorima, koji ce kasnije preuzeti Vucica! Stvaranjem SNS-a razorena je patriotska opozicija, krenuo udar na Kostunicu i na legalitet i legitimnost vlasti u Srbiji! Zasto, Vukadinovicu, ne podsecate Vucica svakodnevno sta mu je bio prvi potez kad se samoimenovao za PPV (Prdez Primitivni Vucic) - odmah je prihvatio i nastavio ono sto je Borko Stefanovic samo u vidu nacrta sacinio u Briselu! Vucic je smesta POGURAO izdaju, zato je i doveden! Ocit je bio KONTINUITET izdaje, ali se sve vreme cuti, zasto?
Preporuke:
48
3
32 petak, 28 decembar 2018 17:58
Slavomir Srpski
Svi na proteste!
Ovo zlo mora biti srušeno.
Preporuke:
44
12
33 petak, 28 decembar 2018 18:07
uzrok i posledice
Slazem se sa Vukadinovicem da Vucic iritira veliki broj ljudi svojim politickim potezima i stalnim prisustvom u medijima,ujedno ne dozvoljavajuci drugacija misljenja niti polemiku. Kopiranjem politike DS ne samo da je njih urusio nego je obesmislio i izbore.Ako je politicki program toliko slican sta se bira?Onaj drugi deo opozicije je ili podkupio ili se slazu potajno sa njegovom politikom tako da glasaci nemaju veliki izbor.Istinske opozicije(koji misli suprotno) ima jako malo i podeljena je.Zato su ovi protesti pre svega opomena ne samo Vucicu nego i ostalim partijama jer predstavljaju narod koji ne pripada partijama a dosta im je stranackog prepucavanja lopovluka i manipulisanja.
Preporuke:
27
4
34 petak, 28 decembar 2018 18:28
Ah
G. Vukadinović je u pravu - protesti su prvenstveno izraz nezadovoljstva diktaturom A. Vučića. U pitanju je očigledno čovek veoma poremećene psihe ali vrlo manipulativan i sposoban da objedini sve marginalce u silu koju im daje broj a ne pamet ili individualne sposobnosti. Sa druge strane većina "pametnih" je razjedinjena i zna uglavnom samo što neće. Ali i to je nekakav početak. Zaista teško je videti da li će se nešto postići bez jasne organizacije i poruke, čak i bez jasnog neposrednog cilja. Naravno da bi dogovor bio daleko bolja opcija ali njega ne može biti nažalost sa Vučićem jer je celu karijeru napravio na svađama i podelama, mutnim dilovima i lažima. To nešto nažalost govori i o društvu u celini. Ako se protesti izjalove omogućiće mu da otpiše Kosovo i formalno i nastavi sa neometanom pljačkom Srbije u korist partijaškog kadra a ne naroda.
Sa druge strane stalni protesti makar i manjeg broja ali hiljada ljudi izbaciće ga iz takta i doprineti njegovom padu kad tad. Bitno je izdržati.
Preporuke:
38
4
35 petak, 28 decembar 2018 18:29
Turas
Upravo je to čega je Vučić sam svestan , sopstvena propaganda i neminovnost sa sve masovnijim prilivom sns pristalica (svi iz lične koristi)u strukturama nesposobnih vlasti - lokalne samouprave- koje čine ovu "spiralu smrti "koju Vukadinović nagoveštava . Jer ta SNSovska struktura na vlasti sa kupljenim diplomama zakopaće Vučića . Jer oni su nosioci bede , nerada , korupcije i nesavesnog poslovanja . Konkretno krađe društvenih para koje se manipulacijama , rebalansima slivaju u lične dohodke i honorare onih koji čak nemaju radna mesta a primaju plate kao partiski radnici .
Preporuke:
34
1
36 petak, 28 decembar 2018 19:11
penzioner Cviko
Vučić i njegovi brojači su se prebrojali, pogrešili su u brojanju. Zato sutra, u subotu 29.12.2018 g. ko god može neka izađe na protest. Nemojte se skrivati, stajati tik jedan do drugog, već napravite mali razmak. Imajte duše jer ako ponovo pogreše u brojanju mi će mo opet u proteste dok ne shvate, džabe im brojanje... "energija protesta" raste.
Preporuke:
42
4
37 petak, 28 decembar 2018 19:57
limes
Svakako da je narod izasao na ulice da protestuje jer nema drugog nacina da izrazi svoje nezadovoljstvo stanjem u kojem zivi. Svi ventili su zatvoreni. Skupstina blokirana, policija, sudstvo i posebno mediji kontrolisani, opozicija satrta, sluzbe bezbednosti zloupotrebljene, vojska ne postoji...Postoji samo privid R. Srbije. Ona je potpuno nefunkcionalna za njene gradjane i stoga oz nje bezi ko god moze. To su pre svega mladi ciji je odlazak pretekao 100 000 godisnje, i ubzava se. 600 000 za 6 godina gubitka populacije (10%) ne moze izdrzati nijedno drustvo.
Vukadinovic gresi, ovo nije protest protiv Vucica, ovo je vapaj za goli opstanak!
Preporuke:
28
6
38 petak, 28 decembar 2018 20:10
Serdjo
Osnovni sud u Bačkoj Palanci presudio je u korist penzionera

Osnovni sud u Bačkoj Palanci presudio je u korist penzionera J.M. i naložio Republičkom fondu za penzijsko i invalidsko osiguranje da mu nadoknadi sve ono što mu je do sada uzeto primenom Zakona o privremenom uredjivanju načina isplate penzija, saopštio je 22.12.2018. pokret Dveri.
Preporuke:
27
2
39 petak, 28 decembar 2018 20:15
Slavomir Srpski @ "Slavomir Srp[ski"
Moram da reagujem na nekog komentatora koji misli da je pametno da se javi pod mojim imenom a da plasira teze koje ne nzastupam.

Tu naravno milsim na komentatora koji se prevukao u moju kozu (misli da je ili duhovit ili pametan kako Aco sVrbin), pa poziva na rusenje drzave na ulicama.

Vec sam u prvom komentaru jasno dao stv da po meni DANAS rusenje drzave u situaciji vojne pretnje Srbima na KIM nije ni pametno ni dobro. A ono sto nije dobro je onda zlo.

Dakle zlo bi bilo da pocetkom sledece godine silom rusimo drzavu, ostvarimo haos sa nekom "tehnickom vladom" (za koju ne znamo ni ko bi u njoj bio ni kakvu politiku prema KIM bi imala), i da onda blokiramo drzavu za vreme pripreme i odrzavanje novih izbora.

Lako bi u takvim uslovima Srbi na KIM bili prepusteni okupaciji od NATO-sipetara, i ROSU bi stigla na severne granice KIM zaokruzujuci potpunu okupacijum Kosova.

Ponavljam, kao pokusaj razuma, da je rusenje drzave na ulicama, neprihvatljivo barem za jos godinu dana.
Preporuke:
15
31
40 petak, 28 decembar 2018 20:55
Slavomir Srpski@Slavomir Srpski
Moram da se ogradim od komentatora koji se uvukao u moju kozu (misli, valda, da je duhovit) i poziva da se Vucic ne dira jos godinu dana.

Zato pozivam sve na proteste i rusenje diktatora!
Preporuke:
31
13
41 petak, 28 decembar 2018 21:29
Viva-libertas
Vreme je za srpsko prolece. Dole diktatura elite bez pokrica, seoskih varalica sto glume drzavnike i tzv. velikosrba sto sanjaju dolare!
Preporuke:
10
7
42 petak, 28 decembar 2018 21:41
Heporobljeni Srbin
Gospodine Vukadinoviću, ja neću biti učtiv kao Vi, pa ću reći narodnim jezikom kakav je Vučić (dobro sam ga upoznao, davne jedne godine, dok je bio potrčko radikalima i u opoziciji): to je jedna teeeška kukavica koja se uneredila čim je čula za proteste protiv sebe! Ja u životu nisam sreo takvu kukavicu, ma koliko se on kuražio i vređao one oko sebe.. To, jadničak, čini iz paničnog straha! Treba ga razumeti i obezbediti mu pristojan mir u nekoj bulnici za umobolne. Ništa to nije, Vule, neki zli ljudi tamo šetaju, samo ti nama pajki i sanjaj. Daće ti čiko bonu kada se probudiš.
Preporuke:
26
5
43 petak, 28 decembar 2018 22:04
@ kontinuitet izdaje u Srbiji...
Slažem se sa Vama - ono što B. Tadić nije smeo (bojeći se naroda ili zbog probuđene savesti) da prihvati da 'odradi', prihvatila je druga osoba, koju je prosečni glasač doživljavao kao patriotsku opciju. A možda su 'gazde' procenile da B. Tadić, čak i ako je on hteo, nema izgleda da 'odradi' 'trajno rešenje kosovskog problema', zato što je kod glasača obeležen kao 'žuti'. Zato je'posao' poveren onom koga narod doživljava kao patriotsku opciju. I taj to odrađuje.
Preporuke:
24
3
44 petak, 28 decembar 2018 22:10
Zvonimir Bgd
Ma šta mislili o današnjoj srpskoj opoziciji, parlamentarnoj i vanparlamentarnoj (a većina ne misli bog zna šta dobro – inače i ne bi bili opozicija)...

G.Vukadinović je majstor sažetih definisanja stvarnosti. I tu je nemilosrdan, a zapravo realan posmatrač (i učesnik) naših dana. Ne dozvoljava da ga sopstvene želje i političko opredeljenje odvedu na stranputicu zablude. On uviđa nešto što mnogi ne priznaju - da Vučić i nazadnjaci (još uvek) poseduju narodnu većinu među izašlim biračima Srbije. Kada se planira i organizuje borba protiv aktuelne vlasti, veoma je važno krenuti od činjenica, jer svako samozavaravanje vodi u pogrešne zaključke, samim tim i u neuspeh.

S druge strane, ne bih se složio sa g.Vukadinovićem u vezi sa pojmom "tiranin" kada je Vučić u pitanju. On je, po meni, zavrbovani NATO agent koji svoju ulogu ispunjava kao globalistička marioneta. Tirani po pravilu nisu ničije marionete.

Autorov poziv vlastima da započnu dijalog sa opozicijom je glas razuma.
Preporuke:
17
9
45 petak, 28 decembar 2018 22:11
Pele
Poenta price je da svi treba da se informisemo o ranijim diktatorima po Juznoj Americi i kako je USA postavljala i ih i menjala po potrebi, Batista kad je bezao poneo je sa sobom 700 miliona dolara u kesu. Bice ovde svega jer se osta matrica primenjuje na nama samo je drugi vremenski period. Spremajte se kjudi za sumu nema nam druge do Slobode i ponovne preraspodele opljackanog i otetog.Mafija i Diktatori su oduvek postojali.
Preporuke:
19
2
46 petak, 28 decembar 2018 22:47
Kuvar Brodski
Jelte Slavomire, Vama je dobra izvesnost vučićeve kosovske politike koja treba da ozvaniči nezavisnost?
Meni se čini da je rušenje psihopate jedini način da se to zaustavi.
Preporuke:
18
5
47 petak, 28 decembar 2018 23:17
gandra
padom vucica se sprecava priznanje kosova i stolica u un - a eventualna tehnicka vlada, kao sto joj i samo ime kaze, ne bi mogla da donosi nikakve dalekosezne odluke, ali i te kako bi mogla da pokrene vojnu i policijsku odbranu ako bi siptari krenuli na sever, ja bih to nazvao vladom nacionalnog spasa, ali sam naziv nije toliko vazan
Preporuke:
21
2
48 petak, 28 decembar 2018 23:58
Mare
Više od protesta se plaši toga što ne zna ko su spavači u njegovim redovima koji čekaju signal da se aktiviraju, a zna i da mu se stranka sastoji od pukih beskarakternih oportunista koji će da prelete gde treba..
Preporuke:
21
2
49 subota, 29 decembar 2018 00:31
penzioner Cviko
@ Mare,
Kakvi "kakvi spavači", kojima će "neko dati signal"? O čemu Vi to pišete? Da možda preletačima na relaciji SNS prema novom odredištu, ne spremate odstupnicu? Ako ti preletači polete istovremeno, radari NATO pakta će ih registrovati, kao dronove, količinski, nekoliko miliona? Haos na nebu? Ko zna, možda je to dobro?
Preporuke:
4
4
50 subota, 29 decembar 2018 00:40
Slavomir Srpski @Kuvar Brodski
Jelte Slavomire, Vama je dobra izvesnost vučićeve kosovske politike koja treba da ozvaniči nezavisnost?

Ovde izgleda svi vile prosta i brza resenja. Ne ide tako.

Nama neposredna opasnost ne dolazi od konacnog resavanja KIM, jer cak i da Aco zeli da se to podeli ili potpuno preda,to mora na referendum (promena Ustava),i onda ga tu mozemo da srusimo sa izvesnim razlogom.

Konacno resenje je na dugom stapu,jer SAD i Rusija imaju veto u SB za bilo kakvu promenu r1244.

Ono sto jeste neposredna opasnost je moguca Oluja sipetara nad preostalim Srbima u tom protektoratu UN. Samo brzo dejstvo nase vojske to moze da spreci a za to je potrebna puno-funkcionalna drzava: za to imamo obecanje vlade i Predsednika. Samo ukoliko to ne sprovedu onda se moraju da ruse. Dotle je stabilna Srbija jedina prepreka da SAD-pristina povedu vojsku na sever. I ta opasnost je u roku od godinu dana, koliko traze SAD da se situacija resi. Moramo da imamo spremnu drzavu za delovanje u roku sledece godine.
Preporuke:
11
4
51 subota, 29 decembar 2018 00:46
Pinoče tiranin
@ S druge strane, ne bih se složio sa g.Vukadinovićem u vezi sa pojmom "tiranin" kada je Vučić u pitanju. On je, po meni, zavrbovani NATO agent koji svoju ulogu ispunjava kao globalistička marioneta. Tirani po pravilu nisu ničije marionete.

Da li je i zločinac Pinoče bio marioneta severnoameričkog imperijalizma i kapitalizma, a u isto vreme i tiranin? Jeste.
Preporuke:
20
4
52 subota, 29 decembar 2018 01:00
onako hipotetički
Možda on ko Redža uhvati bežaniju?
Preporuke:
11
1
53 subota, 29 decembar 2018 01:15
Boža
Mislim da je protest u Kuršumliji, osnova i klica protesta u celoj Srbiji.
U provinciji svako svakog zna "u dušu", i to je ono što če srušiti SATRAPA. Ne zaboravite da je i SM na isti način pao. Grneralni štrajk, SVI i SVUDA.
Preporuke:
17
8
54 subota, 29 decembar 2018 01:53
gandra
to sto vucic ima vecinu na svojim nazovi izborima je nevazno - on je prakticno svojim postupcima obesmislio izbore kao takve - ne postoje izbori u srbiji - ukinuti su
Preporuke:
22
2
55 subota, 29 decembar 2018 12:30
Slavko Stanisavljevic z.p.Strpce KOSMET
A to sto broje i usput umanjuju broj prisutnih na protestima,to je jasni pokazatelj njihovog straha.Da da Vucic i njegova dvorska kamarila boje se i to mnogo jer da nije tako sto bi se A.Vucic"junacio"kad dade onu svoju cuvenu izjavu koja ce mu na kraju doci glave jer koji to i ciji predsednik sme tako nesto da izjavi:"Neka na ulice Beograda izidje i 5(pet)miliona demonstranata Ja necu promeniti misljenje,ili kada rece:"Nedam im Srbiju,nisu je zasluzili".Mnogo puta sam u komentarima rekao,sada ponovo kazem,Vucic nije za predsednika.On patoloski laze a ovamo na svojoj Pinkoviziji ili RTS kaze:"JA NE VOLIM DA LAZEM nikada ja ne lazem.Svi drugi lazu,kradu i zele vlast a samo je Vucko andjeo po ugledu na Andjelu Merkel.I ranije sam pisao da je Vucic najveci i najodvratniji izdajnik Srbije ne u 1 veku vec u MILENIJUMU.Da li je svestan svoje milenijumske izdaje?
Komentar"Bravo"rece"Odlican tekst.Po obicaju,Djordje stavio sve na svoje mesto".Ja dodajem"jos da Vucka smesti u kavez tj resetke.
Preporuke:
14
3
56 subota, 29 decembar 2018 13:47
siniša br.1.
Ima tu u blizini Beograda jedno selo. Draževac poznato po tome što je tu rođen Leka Ranković. Meštani ga obožavaju i ne dao Bog da kažeš nešto protiv Leke, a i zašto bi, i oni su tu svoju lojalnost godinama plaćali. Bili su potpuno zapušteni i zanemareni od vlasti. Nisu čak imali ni crkvu. To je trebalo da pokaže kako ti Draževčani koji obožavaju Leku nisu dobri ljudi.

Naravno nisu imali ni asfalt ni vodu. I ništa nisu mogli da se dogovore.

A onda je neko doveo vodu. Odmah za vodom i asfalt. Sagrađena je crkva. I ljudi su počeli da proširuju i popravljaju kuće. Zašto bi iznajmljivali skupe udžerice po Beogradu kad mogu tu lepo da stanuju i da stignu na posao u Beogradu ili Obrenovcu. Gledao sam svojim očima kako selo oživljava.

Jedan meštanin je rekao da je voda donela i život.

Zaista u jednoj sredini, selu ili državi treba nešto što će da oživi to selo ili državu.

Srbija je nekako zagušena, prigušena, udavljena. Potrebno je nešto što će je oživeti.
Preporuke:
14
2
57 subota, 29 decembar 2018 13:49
Fructalije Nektarov
Nemojte bre tako,,,, od vremena sv. Save lepseg, pametnijeg i skromnijeg predsednika nismo imali.
Sveti Aca Pich_ousti velikomucenik.
Preporuke:
12
3
58 subota, 29 decembar 2018 15:53
Pele
Spremajte se ljudi za sumu jer i onako ce ovi fasisti da nam uzmu kucu i stanove jer racune ne mozemo da placamo. Mi nesvesni zivimo u ropstvu nametnutom od ovih laznih demokrata, bivsih komunjara i njihove dece. Vucko je kukavica, a ti su najgori, prodao je i nas i Srbiju da ga ovi sa Zapada postede.
Preporuke:
9
4
59 subota, 29 decembar 2018 17:31
Zvonimir Bgd

Pinoče tiranin
Da li je i zločinac Pinoče bio marioneta severnoameričkog imperijalizma i kapitalizma, a u isto vreme i tiranin? Jeste.

Ne. Pinoče je bio diktator u punom i teorijskom i političkom smislu reči. To nije isto što i tiranin. Na vlast jeste došao prevratom i uz pomoć američkih službi. Ali, Amerika je imala koristi u njegovoj vladi u tom smislu što je postavljena brana levičarskim vladama u tom delu sveta. Međutim, ako se bolje obavestite, videćete da Amerikanci nisu postavljali uslove za njegovu vladavinu, niti su bili u situaciji da mu diktiraju zadatke. Pinočeova lična politika i autoritaran pogled na vladavinu sasvim se uklapao u američko viđenje interesa u Latinskoj Americi.

A i inače, malo je elemenata za upoređivanje Vučića sa Pinočeom. Radi se o dve različite pojave. Ovde nema mesta za elaboraciju, ali je prva razlika u načinu kojim su došli na vlast. Od nje sve počinje.
Preporuke:
6
3
60 subota, 29 decembar 2018 18:38
...
A gde su ostali gradovi u Srbiji?
Umeju da pljuju po Beogradu a kada je stani pani samo u Beogradu demonstracije?! I to gle cuda u krugu dvojke!
Licemerno, Nis, Novi Sad, Kraljevo, Kragujevac, Krusevac, Uzice, Zajecar, Sombor itd
Preporuke:
11
3
61 subota, 29 decembar 2018 19:30
@ Zvonimir Bgd
Nemoj protiv istine.
Pinoče je bio višedecenijski antinarodni desničarski tiranin.
Batista je bio antinarodni desničarski tiranin.
Vučić je antinarodni desničarski tiranin blaže varijante.
Ove prokapitalističke protuve i psihopate rade za iste imperijalističke mentore i vode antiradničku politiku gotovo identičnih ciljeva i zadataka. Danas su metode ispiranja mozgova tehnički usavršenije i ''bezbolnije'', jer nisu neophodna masovnija ubistva, već više medijska i druga sredstva manipulacije da se uguši snažna želja za suverenitetom, pravim ljudskim pravima i za oslobodjenjem od tihog terora. SAD, NATO, EU i Velika Britanija precizno igraju na Vučića. Ova antidržavnička i antipravnička bitanga kontinuirano sprovodi politiku državnog udara i nastavlja politiku žutih.
Četnički nastrojen sebični Šešelj to neće da prizna, jer hoće da preko narodne grbače bar održava svoju stomačinu.
Revolucijom ili korenitom promenom i to će biti rešeno.
Preporuke:
8
7
62 subota, 29 decembar 2018 21:34
el srbinjo
Stoga, protest da se rusi na ulicama vlast DANAS zbog nedostatka pravne drzave, je od sekumndarne vaznosti od teritorijalne i vojne odbrane KIM.

slažem se sa slavomirom. osetljiv je trenutak. pokrenuta je obojena revolucija u rs, jer se dodik protivi ulasku bih u nato. da ne ponavljam sve što je naveo slavomir za kim. sem toga, za rušenje vučića sam samo zbog njegove podle izdajničke politike u pogledu kim. ostalo me manje interesuje. a opozicija na protestima se po pitanju kim i ne oglašava.
Preporuke:
11
5
63 nedelja, 30 decembar 2018 01:13
Kratko i jasno
Sa Vučićem ni Kosmeta, ni slobode, ni demokratije, ni pravde, ni hleba.
Preporuke:
10
4
64 nedelja, 30 decembar 2018 17:20
Zvonimir Bgd

@ Zvonimir Bgd
Nemoj protiv istine.

Neću i ne želim protiv istine. Nemoj ni ti. Arbitar istine je nauka. U ovom slučaju politologija i istoriografija. Pojam tiranina je definisan poreklom i ustrojstvom vlasti pojedinca gde zajedno postoje najčešće ovi elementi: 1) vlast ugrabljuje silom (prevratom, državnim udarom itd, bez bilo kakve zakonske osnove), 2) strahovlada (permanentni progoni i ubistva političkih i drugih protivnika), 3) hekatombe leševa sopstvenih sunarodnika (bilo u miru, bilo u osvajačkim ratovima koje vodi)… itd.
Poznati su tirani u istočnim despotijama starog veka (Asurbanipal u Asiriji, Krez u Persiji, Kaligula u Rimskom Carstvu), neki vladari srednjeg veka (Atila, DŽingis Kan, Tamerlan...), u novom veku je to npr.Napoleon, u savremenoj istoriji Hitler... itd.
Ne postoji "blaža varijanta tiranina" kao što ne postoji blaže i jače trudna žena. Ovo svakako zna i g.Vukadinović, ali upotrebu tog pojma vidim više kao figuru koja pojačava utisak.
Preporuke:
2
0
65 nedelja, 30 decembar 2018 20:27
el srbinjo
Zvonimir Bgd@

džaba objašnjavaš zvonimire. živimo u vremenu turbo- lingvistike, koja je u službi dnevne politike. pojmovi se razvodnjavaju, obesmišljavaju ih nove definicije iza kojih stoji određeni politički interes. pa otuda, tiranin je neko ko se bavi medijskim manipulacijama, nisu neophodna masovna ubistva. pa zar takva nisu i nova tumačenja genocida? po njima si napravio genocid ako ubiješ dva čoveka(predsednika i njegovog zamenika), koji su organizovali život određene populacije na određenoj teritoriji. smejurija. sve se slažem s njim što kaže za vučića, da je prokapitalistička protuva i antipravnička bitanga, ali nije tiranin u bilo kakvoj verziji.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner